Cases

Relatiemarketing - 9e IT Leaders Cycling Challenge

Voor CIONET organiseren we jaarlijks IT klassieker. Een uitdaging voor sportieve IT bedrijven. Op 17 mei 2019 wordt voor de 9e keer in successie gekoerst door aantrekkelijk fietsgebied. Ben je werkzaam in de IT en heb je interesse om met een team mee te doen? mirjam@sportclinics.nl
Tijdens de 8e editie sprak Niki Terpstra over zijn winst in de Ronde van Vlaanderen. Materiaalkeuze en strategische teamvoorbereiding completeerden zijn heldenverhaal.


Tour de France Hospitality & VIP Arrangementen

Wij zijn partner van een aantal prof teams. In het wiel van het Quick-Step Floors Cycling Team en Team LottoNL-Jumbo hebben we afgelopen Tour de France een heel aantal klanten kunnen laten genieten van het allerhoogste in wielersportbeleving.

'Zo dichtbij de renners, midden in de koers van de Tour de France; het was onvergetelijk!'

Ook in 2019 zijn er tijdens de etappes diverse tweedaagse VIP arrangementen te boeken vanaf 5 personen. Inclusief overnachting en diner in Teamhotel. Beleef met jouw relaties 100% wielrennen in de VIP Shuttle van o.a Team Deceuninck-Quick Step of Team Sunweb.

De Tour start in Brussel in 2019.
Wil je voor je bedrijf meer weten over de unieke sponsor- en hospitality mogelijkheden? Bel of mail T 035 628 8400 info@sportclinics.nl


Sponsoring - A.S.O. partnership

Sinds ons partnership met de Tour de France organisatie hebben we succesvolle partnerships gesloten. O.a. DHL en ABUS hebben volop marketingkansen benut met de Tourstart in Utrecht en jaarlijks tijdens Parijs Roubaix.

Door deze samenwerking, benadrukt ABUS haar interesse voor de wereld van het wielrennen en haar betrokkenheid in de veiligheid van zowel professionals als amateurs. Persbericht

Trainingstraject - Vitaliteit op de werkvloer

Vitaliteit begint met rustig ademhalen.
We bieden een 30 dagen online programma voor iedereen. Als een ultiem sportief doel deel uitmaakt van het vitaliteitsprogramma wordt in 100 dagen vooraf afgeteld. Een begeleid traject met ademhalingsoefeningen van Koen de Jong en wielertrainingen en persoonlijke online schema's van Aart Vierhouten. In 3 maanden toewerken naar een uitdagende en succesvolle sportprestatie.

Het traject kan worden aangevuld met een versterkende, coole dagelijkse training van 30 dagen 'koud douchen. Een ijsbad kan deze cool challenge completeren. Case XEBIA

Een passend vitaliteitsvoorstel voor jouw bedrijf?
Bel of mail gerust naar T 035 628 8400 of mirjam@sportclinics.nl


Portfolio

Een greep uit een aantal grote sponsortrajecten en relatiemarketingactiviteiten van de laatste tijd.

  • SLTN Interaccess - jaarlijks SLTN FietsClassic

    'Fietsen is populair.
    Het is steeds makkelijker het event snel vol te krijgen.
    Klanten vragen of ze er volgend jaar weer bij mogen zijn'

    Lex Erades - Vice President Services
    SLTN Interaccess

  • De Brauw Blackstone Westbroek - jaarlijks De Brauw Wielrenclinic

    Wij vonden het helemaal geweldig en hebben alleen maar positieve reacties gehad! Nogmaals dank voor alles!
    Maud Akkerman - Client Event Manager
    De Brauw Blackstone

  • ABUS - International Sales meeting Germany - Cycling Clinic

  • ONE Energie - Jaartraject - Trainingsclinics en div. wielerevents

  • CIOnet - IT Leaders Cycling Challenge - jaarlijks fietsevent - netwerkbijeenkomst
    Leontien van Moorsel sprak over ondernemen na je topsportcarrière. Video CIONET 7e IT Leaders Cycling Challenge

  • DHL Express - Jaartraject personeel

    'Fit to wear yellow program' voor gezonde medewerkers; niet alleen op de werkvloer maar ook privé. Fitte medewerkers presteren nu eenmaal beter.'
    Cees de Lange - Vice President Operatons
    DHL Express

    Video Vitaliteitsprogramma - Fit to wear yellow

  • H&L Accountants - Vitaliteit - Jaartraject Stelvio beklimming

    Xebia - Cool Challenge & 100 dagen sportrusten op weg naar Stelviobeklimming
    Case XEBIA

  • ABUS - Sponsorpartnership ASO - Parijs Roubaix

  • Maserati - Ride with Style - sponsorpartner KlimClassic & Gerrie Knetemann Classic

    'Als stijl belangrijk is bij het fietsen, dan speelt het ook een rol bij de keuze voor een auto.'
    Peter Denton - Region Manager North Europe
    Maserati

  • SLTN - Hospitality Tour de France - Quick-Step


  • Stork - Hospitality Tour de France
    Video Hospitality Tour de France Utrecht

  • DHL Express - Sponsor Tour de France - 'winners wear yellow'
    Video Tourkaravaan & Hospitality Tour de France Utrecht

  • ASO - sinds 2015 Dutch licensed partner Tour de France